sobota, 9 stycznia 2010

to musi wejść ;p

Jeszcze raz, bo jest sobota, bo mam 50zł a przydałoby się więcej. Wpłacilem do mojego ulubionego buka > doxxbet i zagrałem takie cuś:

27. kupon: jak zwykle jeden mecz, Fleming/Skupski :/
Data i czasNazwa zdarzeniaWybórKurs
9. 1. 2010
clock 16:30
Davydenko Nikolay (RUS) vs. Nadal Rafael (ESP) (Wynik)
11,95
9. 1. 2010
clock 14:00
Sela Dudi (ISR) vs. Wawrinka Stanislas (SUI) (Wynik)
21,27
9. 10. 2010
clock 17:00
Fleming C./Skupski K. vs. Granollers-Pujol M./Ventura S. (Wynik)
11,75
9. 1. 2010
clock 14:15
Mello Ricardo (BRA) vs. Alves Thiago (BRA) (Wynik)
11,60
Całkowity kurs:6,93CAŁKOWITA STAWKA:50,00 PLNPotencjalna wygrana:346,71 PLN
doxxbet

mały komentarz, a co?
Davydenko, to zawodnik, który ostatnimi swoimi wyczynami przekonał mnie do siebie. Filigranowy zawodnik, grający piękny ofensywny tenis. Nie lubiłem go za niby sprzedane mecze, nic mu nie udowodniono więc, przestałem go nazywać sprzedawczykiem. Z Nadalem grac potrafi co pokazał dwukrotnie w końcówce zeszłego sezonu. Nadal gra dobrze w obronie, jednak konsekwentny atak Nikolaya powinien w końcu zaprocentować. Widziałem Selę wczoraj w meczu z Lacko, nic specjalnego i gdyby tylko Lacko sam nie popełniał więcej błędów wygrałby z nim. Stasiek to zawodnik klasowy i solidny. Nie będzie miał dzisiaj problemów. Debel Fleming/Skupski to nazwiska, których zwycięstwa w deblu często widuję. Natomiast jak patrzę na ich przeciwników to myślę: nie ta nawierzchnia. Mello z Alvesem grac potrafi. Wystarczy spojrzeć na ich bezpośrednie pojedynki. Będzie to na pewno ciekawy brazylijski pojedynek na brazylijskim hardzie, jednak to bardziej doświadczony Mello wyjdzie z niego zwycięsko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz